091217 -Jul igen.

Äntligen jullov. Äntligen minusgrader. Äntligen hemma.
Började dagen med att få tillbaka matteprov. Två stycken. Ett var bra. Det andra var... mindre bra. Om nu inte totalt haveri är en positiv benämning. Jag tvivlar starkt på det. 
Efter det skaffade jag mig ledigt inför morgondagen och åkte bil hem med pojkvän och femhundraelvamiljarder saker. Typ.
Väl hemma har jag tryckt i mig x-antal chokladbollar och andra sötsaker. Det var det nergångna kilot det. Men äsch, jag tar det som en liten uppvärmning inför julhelgen. Inte för att jag är något överdrivet stort fan av julmat, men ändå.

Nu på kvällskvisten följde jag med lillasyster och hennes kompisar till kyrkan för att titta på julshowen. det var... intressant. Några fantastiska och några huvudvärksframkallande uppträdanden. Huvudvärken tog över. Sad but true.
Men Mikael Mikkelsson, du är fantastisk. Jag grät nästan.
Hallelujah moment!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är sååå glad över att jag kan kalla dig "se upp till kusin. " :) Ibland.

2009-12-17 @ 23:58:47
URL: http://johannajazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0