090806 -När alla lyssnar på dig, kan du beskydda mig?

Jag överlevde natten i sängen från helvetet. Eller natten, morgonen rättare sagt. Somnade inte förrns frunt fyra.
Men så kan det visst gå när man har trevligt sällskap på msn. Ska försöka komma i säng lite tidigare ikväll/natt. Känns inte helt bra att vända på dygnet nu när det knappt är tre veckor kvar av sommarlovet. Dålig planering av mig där.
Förresten ska jag jobba på lördag. Dock bara från 11 till 14. Men ändå. Jag ska liksom sköta en turistbyrå all by myself. Hur ska detta sluta egentligen? Känns lite otäckt faktiskt.
Wish me luck!

Just nu sitter jag med datorn i knäet och lyssnar på kent. I MITT rum. Tur att det finns grannar med oskyddade nätverk. På det sättet är grannar rätt så bra att ha.
Snart ska jag arbeta lite också. En natt-klippning. Ibland måste man faktiskt anpassa sig lite efter kundernas behov. Nog för att det här kanske är lite väl snällt gjort av mig. Men jag känner mig riktigt snäll idag. Så då är det lika bra att vara snäll.

Antagligen så missade jag sommarens sista chans till att bli lite brun idag. Sol-jäveln ville verkligen inte vara på min sida. Så länge jag satt inne och kollade ut sken den så väldigt fint, men så fort jag reste mig upp för att gå ut och pressa lite gick den i moln. Varenda jävla gång.
Jag gav upp efter sjunde försöket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0