090402 -Det är vår nu, hjärterdam.

Temperaturen håller sig på plussidan, snön smälter bort, isen på storsjön håller på att ge upp, fåglarna kvittrar, det är ljust lääänge, och man promenerar nu mera på asfalt..Det är helt enkelt vår nu.
Och jag klagar inte en endaste sekund!
Synd bara att solen har gått och gömt sig bakom molnen. Men vafan, det är vår!
Solen kommer, enligt yr.no, fram igen redan imorgon och stannar hela långa helgen. Det är underbart.
Våren är underbar.
Jag kan inte annat än längta till påsklovet. Fjället, solen & grillning med dom bästa.
Underbart.

Idag skulle jag egentligen ha åkt hem till Sveg, men det blev inte så. Så jag missar inte våran "egen hårvård"-dag på skolan imorgon, det känns bra. Kanske blir det en drastisk förändring, kanske blir det bara en liten.
Men en förändring ska det allt bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0