Min värld ska aldrig röra din, din värld ska aldrig röra min.

Jag har så tråkigt så jag tror jag smäller av.
Tomas jobbar, jag orkar inte gå någonstans & det finns absolut inte något vettigt att se på tvn. 
(Ge mig en digitalbox, någon?)
På 1an är det Gokväll,
på 2an är det Övervakningskameror,
och på 4an är det Nyheterna.
Fler kanaler hade jag visst inte. Hallelujah. Jag kommer få ett nervöstjävlasammanbrott inom kort.
Men 20.00 börjar bonde söker fru, äntligen något som går att titta på när man inte har bättre för sig. 21.00 börjar Grey's anatomy, och jag kommer inte kolla på det. Jag börjar nästan gråta bara av att tänka tänken. GE MIG 5AN INNAN JAG DÖR!

Jag tror förövrigt att jag har ändrat mig om klassfesten, jag ska nog ge det en chans iaf. Jag känner mig nästan övertygad om att jag borde gå. Om jag tvekar så får någon helt enkelt bara mig dit, för man kan ju egentligen inte missa en klassfest. Och sen när började jag tacka nej till kul umgänge & alkoholförtärning? Skärpning på mig nu!

Nu borde jag egentligen diska, men det har jag inte ork till. Jag får hitta på något att muta Tomas med så han gör det.
Fortfarande inte ett ljud om lägenheten. Jag tror jag väntar ihjäl mig.



I min värld är det fegt att vara ful.
Det är skillnad förr var det fult att vara feg.
Min värld är en liten smutsig värld.
Mina tankar är fula och små.

En gång i tiden
var jag rädd att varje andetag jag tog
skulle bli min första sista chans att skriva sanningen ett val.
Och hur som helst och när som helst
och var som helst kan allt ta slut.
Så stanna klockan ta en timeout,
spara spelet jag har bara ett halvt liv kvar nu.

Min värld ska aldrig röra din,
Din värld ska aldrig röra min.
-
Joakim Berg, kent. <3

Kommentarer
Postat av: josse bosse

klart du ska komma på klassis fest:D det bir kul emelie!

2008-10-08 @ 21:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0