En helt vanlig, tråkig svenskalektion.

Ja. Dags att lämna in ännu en läslogg. Lika tråkigt varje gång. Och jag har glömt bort den 3e 5edelen av boken, efetrsom jag läst ut hela boken redan. Så nu måste jag läsa om dom 50 sidorna.
Kul? Nej.
Fast vi slutar tidigt idag, så jag ska inte klaga. Egentligen. Men jag gör det ändå, det är liksom jag. Utan klag är det inte den riktiga Emelie, det är min livsstil helt enkelt. Alla människor klagar, det bara går av sig självt. Är det något man inte är nöjd med så klagar man, och är det någon som påstår sig att inte klaga, så ljuger hon/han. För alla gör det, det är vardagsmat  för den vanlioga människan helt enkelt.
Men jag kom på att ja inte kan gå hem när vi slutar ändå, för Maggan har lagt mitt utvecklingssamtal kl1, och vi slutar halv 12. Så det blir till å stanna kvar. Tråkigt men sant.
Jag är trött, så jag orkar faen inte läsa nått mer i boken, den är ändå så otroligt dålig. Får helt enkelt hitta på något annat att sysselsätta mig med den här sista timmen.

Finns det någon vänlig själ som kan tänka sig att hjälpa mig fixa till min blogg? Den är liksom tråkig. Och själv är jag helt lost när det gäller sånt. Tyvärr.

Kommentarer
Postat av: fannyyyyyyy



mjaa, jag kanske kan kirra den, om du tkr min ser någalounda bra ut :b kanske itne proffs men :b

2008-11-06 @ 19:57:22
URL: http://fannyannamariaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0