Konfirmation.

Idag har vi vart i häddal på konfirmationen åt Johanna. :) Det var trevligt, eller ja inte i kyrkan. Jag gillar inte kyrkan, för den får mig bara att tänka på alla hemska begravningar jag har vart på, och alla psalmer låter som begravnings låtar. Så jag fick sitta & bita mig i läppen för att inte börja grina hela tiden. Det låter helt sjukt, jag vet. Men det är verkligen så, kyrkan är en förfärligt sorglig plats för mig. Jag får kalla kårar bara av att gå in genom dörren :s
Men nog om det. Det var trevligt efteråt iaf, åt gott & träffade kusin Josse & kusin Pernilla som jag träffar ytterst sällan, så det var kul! :)
Men nu är jag hemma & väntar på att tomas ska komma & hämta mig, för vi ska åka & kolla efter björnjävlarna. & så ska jag få köra bil. :D

Imorgon är det skola & jag skulle göra vad som helst för at slippa! Det är inte ett dugg kul. & det blir ju inte bättre av att folk går omvägar runt där jag sitter & inte ens verkar märka att jag är där.. Men det är ju bara en månad kvar nu, & det ska jag väll ändå klara? :) Betygen är fixade nu, så nu hoppas jag att jag kommer in på frisör i stan! :)

Nu ska jag ta mig en kanelbulle! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0