121123 -Och jag ska skydda dig med kroppen min, luften svider när vi andas in.

Jag vill så gärna skriva i den här vilande bloggen. Har ju egentligen en massa saker att gnälla över. Vet inte riktigt varför det inte blir av.
Men, i alla fall, jag är uppenbarligen en bitter människa som inte gör annat än sitter hemma och tycker synd om mig själv. (HAHA)
Näe, alltså. Folk får väl tro det om dom nu mår bättre av det. Men det är faktiskt inte så.
Jag är en väldigt arbetssam människa som faktiskt gör lite nytta om dagarna. (IN YOUR FACE morgonpasset i P3, nittiotalister kan faktiskt arbeta. Vad säger ni nu då?!)
Nu har jag faktiskt inte tid att skriva nåt mer. Kanske en annan gång.
Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0