110302 -Kreativitet.

Jag blir väldigt kreativ när jag har tråkigt. Idag satt jag och målade alla mina nagellack på en plastbit. Eh, ja. Om man nu kan kalla det kreativt. Vad vet jag.
Sen när jag fick ännu mera tråkigt gick jag lös på mina egna naglar.



Vet inte om jag tycker det är coolt eller bara ser förjävligt ut. Lite delad där. Hjälp?
Gröna tippar.. Ja, lite roligare än vita. Och jag är ju lite rolig så det borde ju vara en perfect match.
Det är faktiskt mina egna naglar. Inget fejk. Tro't eller ej.
Funderade ett tag på att måla tipparna svarta, rosa eller blå. Men näe, jag kände mig lite vårig idag.
Grönt är skönt. Typ.
Är det förresten pensionärsvarning när man tycker att halv åtta hos mig är ett fantastiskt bra program? Jag tycker nämligen det. Det programet är också det hetaste samtalsämnet på salongen.
Kan dock tillägga att mina handledare är 50+ och kunderna lika så..
Tack och adjö.



Kommentarer
Postat av: carro

Skitcoola naglar! Jag vill också ha långa naglar, hade det ett tag, men alla gick av samtidigt :(

Jag kollar också på Halv åtta hos mig och blir sur och vansinnig om jag missar ett enda program, och jag tycker gubben i bakgrunden är skitrolig, men det är ju ingen garanti för att det inte är pensionärsvarning, för alla i min ålder tycker jag är dum i huvudet som kollar på det där.

2011-03-03 @ 13:36:39
URL: http://www.oktoberdiva.blogspot.com
Postat av: Din boyfriend

Naglarna vart skitfräna! tänk om jag också fick ha fina händer som du :) puss!

2011-03-04 @ 13:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0