100516 -Tidsfördriv.

Eftersom min kära pojkvän nu sitter på ett plan mot Rhodos, samtidigt som jag sitter i min säng helt ensam och övergiven, och är äckligt uttråkad -Så tänkte jag göra en såndär väldigt givande tidsfördrivslista. I sann BDB-anda. Helt oviktigt och onödigt, men ack så roligt. Eller så nääe. Men, jag gör den ändå. För så roligt har jag. 

VEM

1. Vem sov hos dig senast? Pojkvän.
2. Vem tror du tänker på dig just nu? Förhoppningsvis pojkvännen som, som sagt, sitter på ett plan mot värmen just nu. Han borde känna lite sorg över att jag inte är med. Det är liksom hans plikt som pojkvän.  
3. Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? Fina vänner och fin pojkvän.
4. Vem skrev ditt 5:e inkomna sms? Stefan, även kallad pojkvän.
5. Vem har du senast ringt? Min kissemiss Anna.
6. Vem kommer du aldrig att förlåta? Några. Behöver inte nämna några namn här va.


VAD

1. Vad gjorde du i helgen? Myste med pojkvän och grät en (många) skvätt(ar) för att han skulle åka. Jag är blödig.. Ja.
2. Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever? Grina ihjäl mig. Mest troligt.
3. Vad har du på dig just nu? Kläder.
4. Vad tänker du på just nu? Mycket. Stefan, bland annat.  
5. Vad för mobiltelefon har du? Nokia Xpress music. Lite trasig, men funkar skapligt.


ÄR

1. Är du brunett? Nej.
2. Är du orolig för något just nu? Ja, flygplansolykor bland annat..
3. Är du lycklig? Ja, aldrig varit lyckligare! Helt på riktigt.
4. Är du mysig? Säkert. Jag är ju rätt mjuk om man säger så. Värsta gosedjuret.
5. Är det snyggt att vara riktigt smal? Nej, det tycker jag inte. Kärlekshandtag is the shiiiiet.
6. Är du ensam just nu? Ja.
7. Är det soligt ute? Har inte orkat dra upp persiennerna för att kolla det än. Det ser jävligt mörkt ut faktiskt.


DIN OMGIVNING

1. Hur många är det i din klass? 27.
2. Känner du några som röker? Ja.
3. Hur många är ni i eran familj? Familjen är ju rätt så splittrad, men sammanlagt är vi nog 6.


VÄNSKAP

1. Har du någon riktig vän? Jag har bara riktiga vänner.
2. Vilket kön är oftast snällast? Varierar. Men jag skulle nog säga killar. Dom är oftast ärligast.
3. Hur ser dina bästa vänner ut? Fantastiskt snygga!
4. Vem är din bästa vän utav det motsatta könet? Marcus, helt klart.


MUSIK

1. Vad är musik? Fantastiskt, underbart, vackert.
2. Vad lyssnar du på? Det mesta. Men Kent, Winnerbäck och Håkan Hellström ligger absolut varmast om hjärtat.
3. Vad är dålig musik? Musik som inte är bra. Speciellt sånt där man inte hör vad som sägs i texten. Värdelöst.
4. Har du nått favoritband? KENT.


KÄRLEK

1. Är du kär? om inte, när var du det senast? JA!
2. Vad tycker du om kärlek? Underbart! Visst, det kan vara förjävligt också. Men när man väl hittat rätt är det fantastiskt.
3. Har du någon gång varit olyckligt kär? Lite kanske.
4. Vad är det längsta du har varit kär i någon? Två år ungefär. Det tog slut. Nu är jag inne på ganska precist 6 månader och har, helt ärligt, aldrig varit kärare. Känns som att dom där gamla 2 åren kan slänga sig i väggen!  
5. Är du homosexuell? Nej.
6. Tänker du gifta dig när du blir stor? Friar han, så abslout. hehehe.
7. Tror du på kärleken? Nu gör jag det.


ANNAT

1. Känner du dig värdelös? Ibland.
2. Har du någon gång försökt begå självmord? Nej.
3. Känner du någon som begått självmord? Ja.
4. Känner du någon som tänkt begå självmord? Inte vad jag vet.
5. Har du någon gång gråtit dig själv till söms? Har hänt, ja.
6. Har du någon gång prövat alkohol? Nää.... Eller, kanske joo..


Så, den som läste allt får en klapp på kinden. Så himla givmild känner jag mig.


Kommentarer
Postat av: Michaéla

Varför är inte du med till Rhodos? :O :D

2010-05-16 @ 11:45:58
URL: http://michaelarehn.blogg.se/
Postat av: Johanna

Flygplansolyckor... Inte kul. Då kommer jag ju inte så min lysande present. Kanske. :( Och jag kommer få lyssna på ditt gråtande typ resten av mitt liv. Inte heller bra.

2010-05-16 @ 14:15:35
URL: http://johannajazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0