100311 -Kors. I. Taket.

Jag, Karin Emelie Herrdin, har nu motionerat TVÅ dagar i rad. Det känns konstigt, men bra. Kanske det blir ordning på mig någon gång också.
Jag ska iallafall försöka hålla i det här nu, och förhoppningsvis gå ner 5-10 kilo innan sommaren. Haha, som att det skulle hända liksom.. Men nog fan är det värt ett försök allt. Har tillochmed inhandlat flingor, yoghurt och frukt. Så nu jäklar! Beach 2010, here I come!
Förövrigt har jag visst gått och blivit hemmafru nu. Jag städar, diskar, lagar mat OCH bakar åt min älskade pojkvän. Hur bra är inte jag liksom? Kan även tillägga att jag bäddar sängen. Ibland. Typ. Kanske. heheh. Äh, det har hänt iallafall. Ett litet steg för mänskligheten, ett stort jävla jätte steg för Emelie. 
Well, nu ska jag laga mat tills pojkvännen kommer hem från jobbet. Vore ju dumt om han skulle råka hungra ihjäl liksom.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Sen ska vi börja gå ju! :D Minst en gång i veckan. :)

2010-03-11 @ 23:55:03
Postat av: anna

sv: haha jag ska se dem i sommar också, får aldrig nog ;P

2010-03-19 @ 23:51:27
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0