100128 -Eeeeh.. va?

Är jag den enda människan i det här landet som inte har följt Robinson den här säsongen? Det känns lite så. Har TVn igång nu bara för sällskapets skull, och jag fattar inte ett dugg. Liksom, vad snackar dom om? Varför hatar dom varandra? Varför är den mörkhåriga tjejen så jävla jobbig? Vad har han den blonda gjort? Näe, det här sög. Egentligen bryr jag mig inte ett dugg om det där. Men lite nyfiken blir man ju.
Som sagt är TVn igång för sällskapets skull. Om man nu kan räkna en liten grå låda med bild och ljud för sällskap. Kanske snarare ett substitut. Det låter mera rimligt. Jag kollar liksom inte ens på den. Men på ska den vara. Alltid. Lite bakrundsprat är ju alltid trevligt, och lite lätt irriterande. Precis som det ska vara.
Min TV är alltså mitt sällskap i vardagen, ändå tittar jag väldigt sällan på den. Med 1an, 2an och 4an som enda kanaler blir man lätt lite begränsad. Just därför är 4an igång mest hela tiden.
Det är iallafall "i en annan del av Köping" efter det här meningslösa programet. Äntligen något sevärt. Underbart.

Just nu borde jag diska, städa eller packa istället för att sitta här. Men näe, det har jag ingen ork till. Soffan var så väldigt skön just nu. Jag sitter kvar ett tag till helt enkelt.
Luktar godis gör jag också. Trevligt.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha, vi är faktiskt två som inte följt det! Fast det verkar som att resten av befolkningen ser det xD

2010-01-28 @ 22:32:20
URL: http://fannyjaderfeldt.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag ser verkligen inte på Robinson, tycker det kanske är det värdelösaste program som finns!

2010-02-13 @ 12:23:24
URL: http://amandanystrom.bloggplasten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0