100127 -Mitt-i-veckan och näsdukar.

Jaha, då var det en ny vecka igen. Här sitter jag i mitt lilla källarrum och är allmänt ensam och halvhungrig. Dagens middag bestod av torr lasange doppad i vitlöksdressing. Det var en ny smakupplevelse. Absolut inte äckligt, men inget jag direkt skulle bjuda någon på. Men visst var det lite studentlivs-lyx med vitlöks dressing. I vilket fall som helst var det mycket bättre än att enbart trycka i sig den torra lasangen.
Den här dagen har än så länge bestått av en missad buss, en medhunnen(va?) buss med trevligt sällskap och en hel del snor. Sällskapet på bussen stod Frida för. Hon gav mig näsdukar. Det var väldigt omtänksamt gjort av henne, jag är nämligen inte vuxen nog att köpa näsdukar själv. Istället snörvlar jag som ett litet barn. Funkar lika bra det enligt min mening.
Kvällen kommer iallafall bestå av mys med vänner och godisätning. Kan behövas efter min inte så värst mättande middag.
Jag kommer även spendera kvällen med att oroa mig för pojkvännen som ska ut på äventyr. Egentligen finns det absolut inget att oroa sig över där. men äsch, jag är äckligt nojjig och orolig när det gäller folk jag bryr mig om. Så han får het enkelt leva med det. och 7 000 000 sms och telefonsamtal...


Kommentarer
Postat av: Angelica

ååh om du har smittat mig får di smisk! :P

2010-01-28 @ 14:10:01
URL: http://brunettbloggen.blogg.se/
Postat av: sandra

Hallå där! Du har väl inte missat min tävling som startade igår? Du har nu chansen att vinna 1000 kronor på en valfri butik. Ett tips för dig som älskar allt som har med tävlingar och annat att göra är att du följer mig med bloglovin så missar du inte de roliga tävlingarna.



Hoppas du är med och tävlar!

Lycka till ...

Sandra

2010-01-28 @ 15:52:55
URL: http://sandera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0