100115 -Sjukhus.

Förkylningen is still going strong. Jag har ingen ork till något, därav denna fantastiska uppdatering. Och som att det inte vore nog med en äcklig förkylning och halsont, så har jag som grädde på moset svullnat upp i ansiktet. Mest kring ögonen. Påminner lite om en asiat faktiskt. Ser fruktansvärt roligt ut.
Idag har jag iallafall spenderat tre timmar på sjukhuset. Två blodprov och ett urinprov senare har dom inte kommit framtill någonting. Eller ja, ingen halsfluss. Det var ungefär det.
Läkaren säger att det antagligen är en allergiskreaktion på någonting. Men vad? -Det är det ingen som vet. Så ja, nu blir det till att knapra kortisontabletter och allergimedicin i fem dagar. Hallelujah!

Fruktansvärt intressant inlägg det här. Nu går jag och lägger mig.
Återkommer när jag ser ut och pratar som folk igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0