101205 -Dag 3, mina föräldrar.

Blev en liten miss i planeringen igår. Så det får bli två punkter på listan idag istället.

Mina föräldrar heter Mats och Ann-Katrin. Dom gick ifrån varandra när jag var 8, och sen har jag och lillasyster fått bo varannan helg hos pappa. Pappa bor kvar i Lillhärdal, medans mamma flyttade till Sveg för 8 år sen.
Dom är bra föräldrar. Blir lätt lite väl arga bara, men dom är fina. På pappas sida har jag en halvsyster också.
Till utseendet är jag inte det minsta lik mamma, och inte heller någon annan på hennes sida av släkten. Jag är lik mina fastrar, speciellt faster Tina. När folk frågar vilka mina föräldrar är och jag svarar så säger dom ALLTID att det syns att jag är Mats Herrdins dotter.. Så likheten finns tydligen där också. Kolla på bilderna och döm själva. 
Finns det några likheter? 

Mamma




Pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0