101202 -Nya dagar väntar med nya tidsfördriv.

Eftersom att jag plötsligt återfått mitt intresse för att blogga så är det lika bra jag fortsätter innan det försvinner igen. Så, därför tänkte jag försöka knåpa ner en liten livsuppdatering. Det var ju som sagt ett tag sen jag använde mig av den här bloggen.. Kan ju hoppas på att det här intresset stannar ett tag. Ganska roligt är det ju ändå. Speciellt när man själv läser det i efterhand. Helt ärligt så tycker jag att jag kan vara jävligt rolig ibland alltså. Men, nog om det..

Sen senast jag skrev något vettigt om mitt liv har jag inte gjort något märkvärdigt. Inte vad jag kan komma på. Eller, jag upptäckte att min fina lägenhet var mögel(möggggel, inte mööögel)skadad. Och eftersom jag är kroniskt förkyld och har astma så var det ingen större hitt. Kom på den geniala idén att säga upp lägenheten, bo med Anna några dagar i veckan och kanske pendla en del. Smart lösning. Men, mitt i allt detta blir jag totaldumpad. Så än en gång har jag helt och hållet tappat tron på kärlek. Big time alltså. Ännu mera med tanke på hur lätt det var för honom att gå vidare. Två veckor och sen ny tjej, pang bom bara. Känns som att jag varit med om det här förut.. Just nu är det jobbigt, men det går över. Tidsnog så går det över. Det vet jag ju.
Detta resulterade i att jag återigen fick flytta in i hörnet av mammas kök. Inte heller det någon höjdare. Men igår fick vi för oss att byta, så mamma tog köket och jag fick hennes sovrum. Mycket bra lösning!
Ja, det är väl iprincip det som hänt..
Förresten har jag åkt på den där trevliga vatten-parasit-äckel-magsjukan också. Som att det inte räckte med problem liksom.. Har varit dålig sen i lördags, och det börjar bli bättre. men inte helt bra. Kan ju tydligen ta upp till två veckor. Hallelujahmoment.. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0