101202 -Dag 1, om mig.

Jag heter då Karin Emelie Herrdin. Föddes i Östersund den 20 september 1991 och är uppväxt i Lillhärdal.
Jag har velat bli frisör sen jag började gå, typ. Så nu är det verkligen dream come true här. Som människa är jag blyg. Väldigt blyg. Tar inte gärna kontakt med nya människor. Dom får komma till mig helt enkelt. Annars är jag nog ganska rolig, tror jag. Har sämst humor i hela världen och skrattar åt mig själv jämt och ständigt.
Tycker om att lyssna på musik, hänga med underbara vänner, ha roligt, köra skoter och ja, sen är det ganska roligt att vara full också.
Jag är beroende av tuggummi ((?)hur fan stavas det?), läppklet (försvarets hudsalva, lipsyl, carmex, läppglans.. Ja, you name it..), handkräm, musik och facebook. Precis som vilken Svensson som helst med andra ord.
Tar dagen lite som den kommer nu mera. Hade ett fint liv planerat, men det sprack. Så nu skiter jag fullständigt i planerande och lever för dagen. Det blir ändå aldrig som man tänkt sig. Så, varför tänka? Jag anlitar gärna någon som tänker åt mig. Frivillig? Inte?
Jag har stora drömmar som antagligen aldrig kommer inträffa i verkliga livet. Men vad gör det om hundra år? Drömma går ju liksom.
Och ja, det var väl det. Take it or leave it.

Inte världens nyaste bild kanske, men den får duga. Dock är jag redhead så det skriker om det just nu, och det trivs jag med. Det kan liksom inte bli för rött.




Kommentarer
Postat av: Evelina meyer

Är du blyg, verkligen? Det har inte jag märkt. Du är en av de bättre människor jag någonsin träffat, skriv upp det!

Kram från Evelina

2010-12-02 @ 19:16:37
URL: http://meyer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0