100419 -Gårdakvarnar och skit.


Livet förändras vart jag än går, och det kommer kanske inte alltid vara vi två. Bara så länge det finns stjärnor över oss och bara sålänge våra hjärtan klarar av att slå. Denna pojken har aldrig riktigt sett någon i ögonen, och jag förstår om du skulle träffa någon bättre sen. Men månen är död när jag tänker på det och himmlen är gjord av sten. Så många broar jag bränt, ingen tog mig riktigt över, nej. Men jag går inte isär när jag går med dig. Jag vet ett berg dit jag brukade gå det är så vackert där, nästan som en tavla, nästan som en tavla över rätt och fel, för man ser gårdakvarnar men man ser skiten med. Jag har inga starka armar att bära dig på. Jag är inte mycket, inte mycket att titta på, men du kommer aldrig att behöva ljuga igen och du kommer aldrig behöva se mig ligga död på vägen.. Så många broar jag bränt, ingen tog mig riktigt över, nej. Men jag går inte isär när jag går med dig. Så många vänner jag känt ingen som jag riktigt behövde, nej. Jag har aldrig varit normal, bara när jag går med dig. Så många broar jag bränt, men jag går inte isär
när jag går med dig. <3



















Kommentarer
Postat av: iiissa♥

fråga gärna något i min första frågestund är du snäll(: kram

2010-04-21 @ 20:19:00
URL: http://iiissasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0