090928 -Jag ser det snöar, jag ser det snöar..

Idag har jag äntligen äntligen sett den första snön falla. Synd nog var det såndär äcklig blöt snö, men äh, det var ju snö iallafall! Tyvärr ville den visst inte lägga sig sådär fint på marken och göra hela världen alldeles vit. Känns lite som att det snöade till ingen nytta alls. Jag väntar fortfarande med spänning på den morgonen när man tittar ut genom fönstret och allt är alldeles vitt. Det är lycka helt på riktigt.
Antagligen kommer jag få vänta ett tag på den dagen. Om den nu ens kommer.
Håller alla tummar jag har för att det inte ska dröja allt för länge.

Nu har jag sådär vidrigt mycket att skriva igen. Sådär så jag absolut inte vet hur jag ska formulera mig för att det inte ska bli en massa smörja bara. Jag ska fundera på det över idol, så återkommer jag sen. Om jag nu får någon ordning i min lilla hjärna. Även det är en såndär sak som märks.
Och eftersom att jag är en så fruktansvärt fantasi-lös människa så ska jag ge er en väldigt intressant tidsfördrivs-lista igen. Mest bara för att jag är så himla intressant som människa.
Hrm..

Jag har insett att min senaste kyss:
Var i berusat tillstånd, men dock helt okej.
Jag pratar: Oftast bara när jag blir tilltalad.
Jag avskyr när folk: Stirrar, gör jobbiga smilisar på msn, petar på mig, pratar någon hel-jobbig dialekt.. Ja, det mesta.
Kärlek är: Idiotiskt och underbart.
När jag borstar tänderna: Gör jag just det. Borstar tänderna alltså.
När jag lagar mat: Går det rätt ofta åt helvete.
Jag tänder på: Magrutor, farliga ögon och sköna personligheter. Typ Zlatan. Sen tänder jag lite på Johan Palm också, men det behöver vi inte prata så högt om..
Jag är rädd för: Spindlar, mörker och karlar.
Den värsta känslan är: Ensamhet.
Den bästa känslan är:  Lyckorus.
Jag är bäst på:  Att vara jag.
Jag är sämst på: En himla massa saker.
Om jag va ett djur skulle jag vara:  En giraff. Enbart för att få känna på hur det är att vara lång och kunna se ner på alla andra.
Min mobiltelefon är: Min bästa vän och mitt i särklass största beroende. 
När jag vaknar på morgonen: Är jag förbannat trött och vill absolut inte kliva upp.
Just nu tänker jag på att: Jag absolut inte tänker kolla på idol nåt mer om inte Calle går vidare!
Bebisar är: Små människor som är fruktansvärt söta.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha i åre är det tydligen vitt, du får flytta dit xD

2009-09-28 @ 20:03:47
URL: http://fannyjaderfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0