090925 -Skattjakt.

Idag har vi haft skattjakt på skolan. Det var väldigt givande. Känns lite som förnedrings-SM ungefär. Men samtidigt var det himla roligt faktiskt! Dock är det inte en helt vanlig bara-samla-saker-skattjakt, utan den inhåller också helt störda uppdrag. Som sagt, riktigt roligt, men ack så förnedrande.
Tror det gick rätt bra för oss faktiskt. Go FRA2008!

Efter jag hade knåpat ner min mycket intressanta lista igår kom jag på ännu en sak. Såklart. En sak jag OGILLAR väldigt skarpt faktiskt. Angelica ogillar det också. Antagligen ungefär 90% av jordens befolkning med.
Nämligen:
-Ex-pojkvänner som nämner sin nya flammas namn oräkneligt antal gånger i månaden på facebook eller alternativt bilddagboken.
Speciellt om karln' skaffat nytt fruntimmer väldigt kort efter förhållandet är slut. Då är det verkligen ett klockrent slag rätt i ansiktet varje gång man ser att karljäveln skriver om den nya. Iallafall dom första månaderna. Sen blir det mest bara irriterande, och man inser vilken fruktansvärt patetisk människa karln' är.
Som att vi inte inser att ni bara försöker göra oss avundsjuka liksom?

Nej, nu ska jag ta och packa ihop mina pinaler och bege mig iväg till rälsbussen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0