090924 -Jag får liksom ingen ordning.

Livet som 18åring har än så länge inte gjort sig särskillt bemärkt. Förutom att jag nu mera är tröttare än tröttast och sov i två timmar efter skolan i måndags. Jag känner mig gammal. Herregud.
Jag har då alltså vart 18 i 4 dagar. Jag har redan nu åldersnojja. Och jag gruvar mig något fruktansvärt för att fylla 20. Hur i hela friden ska det här sluta egentligen? Jag får faktiskt ingen ordning på det.
Iallafall så har jag gått i skolan alla dagar jag ska vara där den här veckan. Det är ju alltid något. Kanske är det ett tecken på mognad. Det kan annars bero på att mamma lovat mig en peng om jag sköter skolan fram till jul. Jag tror på mognad. Helt klart.
På lördag ska jag visst inviga migsjälv som krogbesökare. Eller vad man nu än ska kalla det. Jag och mina vänner ska nämligen dra oss till vemdalen och gå på husky. Det kan nog bli himla roligt. Sen ska jag följa upp det med ett krog besök på onsdag också. Jag går verkligen ut starkt känner jag.

Nu ska jag iväg på middag hos Sara och Ingemar. Det blir nog trevligt.
Ska försöka ta mig tid att skriva ner något lite senare ikväll. Men vi får se hur det blir med den saken.

Kommentarer
Postat av: siv

du kanske inte orkar skriva så mycket efter den middagen ...:))

2009-09-24 @ 18:33:03
Postat av: Frida

Ska ni? Va roligt! Känner mej utanför :(

2009-09-25 @ 08:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0