090917 -Hjärter dam vänder blad för en ny eskapad.

Sedär, nu är det redan torsdag. Och det enbart i två timmar till.
Jag klagar inte.
Imorgon har vi egenhårvård. Jag ska nog bli ännu mera redhead. trivs rätt bra i det faktiskt.
Sen ska jag ta den tidiga bussen hem. Det känns inte helt fel. Väl hemma så väntar tjejmiddag, tårta, vänner och alkohol. Tror inte det kan bli så mycket bättre.
Ska bli väldigt spännande att se hur kvällen urartar sig. Speciellt med tanke på att Anna utmanar mig till vem-blir-fullast-i-komunen. Jag brukar oftast vinna den tävlingen. Men jag hoppas verkligen att hon ger mig en riktig match den här gången. Bring it on biiiaaatch!

Just nu är jag sådär fruktansvärt-jävla-jätte-trött. Nio timmars sömn på två dygn tar verkligen ut sin rätt. Inget jag rekomenderar. Speciellt inte under en skolvecka. Sov istället barn, det mår man bra av!
Jag borde verkligen lägga mig. Men det går inte.
Är så fruktansvärt uppspelt inför morgondagen så jag kommer antagligen aldrig kunna somna. Ungefär som ett litet barn dagen innan julafton.
Nej, jag ska nog göra något vettigare än att skriva ner en massa onödigt jävla babbel här.

Godnatt, eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Fridis

Ring mej när du har lunch? :) <3

2009-09-18 @ 08:28:57
Postat av: Johanna

Ring mig i kväll, typ vid halv sju ^^ Så slipper jag sitta ensam och uttråkad på en dum buss som är as dyr! 140:- Till sveg, sjuk! Men men inte för att du bryr dig x)

2009-09-18 @ 11:50:57
URL: http://johannajazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0