090916 -Du måste va' en idiot om du kallar dig klok.

Idag är det onsdag. Imorgon är det torsdag. Sen är det äntligen äntligen fredag. Jag är så laddad så jag skulle kunna tuppa av när som helst.
Den här dagen började inte nå vidare bra faktiskt. Eller jo, egentligen var det bra, men att jag sov i enbart fyra timmar var mindre bra. Fruktansvärt mycket mindre bra. Hade god lust till att bli "sjuk" imorse. Det blev jag inte. Jag kämpade. Hoppas ni är stolta nu, mamma och pappa. För jag vet att ni läser.
Och inte nog med att jag nästan somnade på skolan, det var nämligen nästintill minusgrader i klassrummet också. Just då var jag ett väldigt stort fan av livet.
Blev dock lite bättre när klockan slog halv tolv och jag följde med Ida hem till henne. Vi kollade på film, vräkte i oss en massa godis, flummade på som vanligt och lagade mat. Stuvade makaroner och korv. Lyx.
Dagen tog då en väldig vändning och blev kanonkul istället. Ida är bra. Hon gör mig så glad.

Tänkte jag skulle babbla på om en massa saker nu, men angelica vill ha dit mig på en sleep-over, så jag måste packa ihop lite saker och bege mig till bussen. Får se om blogglusten infinner sig imorgon istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0