090906 -14 dagar kvar!

Om exakt två veckor fyller jag arton. Antagligen är jag jävligt bakfull just den dagen med.
En liten förvarning till mig själv sådär.

Den här helgen har gått äckligt fort. Precis som alla andra helger. Dock har jag sovit alldeles för lite, dumma msn.. Fast egentligen var det värt det. Äh, jag blir knäpp av sånt här.
Jag har iallafall hunnit med fyra klippningar. Kul och lönsamt. Jag gillar mitt framtida yrke ganska rejält.
Skola imorgon känns inte direkt lockande, men som tur är slutar vi 11.30. Inte så farligt ändå. Och tisdag är jag ledig. Faktum är att jag är ledig varje tisdag fram till jul. Känns inte helt fel.
Tror det här året kommer gå ruggigt fort. Om inte annat så hoppas jag det iallfall.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0