090904 -Home, sweet home.

Äntligen fredag och äntligen hemma.
Vaknade av att Fanny smsade mig imorse, så väckarklockan gjorde garanterat inte sitt jobb. Klockan var då över halv nio så jag skippade skolan, diskade, packade och sen åkte jag och Ida tidiga bussen hem. Det var skönt.
Nu sitter jag i Härdal och väntar på Johanna. Hon är fruktansvärt långsam. Det kan ha något att göra med att vi är släkt.. Fast nej, Johanna är verkligen en klass för sig. Inga tvivel.
När hon väl har masat sig hit ska vi sammanställa en lista över överskattade saker. Den kommer bli MYCKET givande, så det kan ni verkligen se fram emot.

Förresten så har jag äntligen införskaffat ett mobilt bredband. Eller ja, jag och jag, det var pappa som gjorde det. Men äsch då, jag har det nu iallafall. Aldrig någonsin mer i hela mitt liv ska jag utsätta mig själv för spindelharpan! (kanske...) Det är nämligen det jag har sysselsatt mig med dom senaste veckorna. Kan inte direkt påstå att jag är vidare bra på det. Se bilden och bedöm själva..



På tal om spel så gick det fruktansvärt dåligt åt mig när jag spelade med mina fina vänner igår. Jag är vanligtvis iprincip obesegrad i neger och president, men inte igår. Josse tog över min svit. Det gjorde ont i hela mig.
Jag måste ha en fruktansvärd tur i kärlek just nu alltså, för allt som har med spel att göra går helt åt helvete.

Tur i spel - otur i kärlek, otur i spel - tur i kärlek
. Jag tror stenhårt på den teorin.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tror bestämmt att det är något som ligger i släkten! :O ;)

Du är minsann en klass för dig själv du med ska jag säga dig ;P

2009-09-05 @ 21:24:13
URL: http://johannajazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0