091030 -Baby, jag står här som en nörd i ett moln av förundring.

Sådär, äntligen fredag. Dock bara en halvtimme in, men fredag är det allt.
Jag och lillasyster kollade nyss på Juno. Underbart bra film. Lite skrattfnatt har vi lyckats åstakomma här såhär på kvällskvisten. Nu är det visst en film som ska vara rolig. Jag fattar ingenting. men jag måste verkligen säga att filmkanaler är ett mycket bra påhitt. Gilla.

Bilden i förra inlägget är nu censurerad. Bara av den enkla anledningen att folk inte ska få men för livet. Det vore ju himla tråkigt. Nog för att antagligen alla som läser min blogg olyckligtvis redan skådat den. Inte så många med andra ord, så ingen större skada skedd. Men whatteeevvvaa, nu är det värsta borta iallafall. Just in case of någon lycklig människa inte har läst än. Den människan kan fortsätta vara lycklig och slipper men för livet. Lucky you isåfall.
Nej, nu är jag trött. Flummometern står på max och kommer snart att explodera. HAHA, säger jag bara.
Precis som vanligt these days. Jag skrattar mest hela tiden. Oftast åt mig själv.
Det är lika roligt varje gång. Igår skrattade jag däremot inte åt mig själv, utan åt patetiska jävla människor utan liv. Fast tänker jag efter så kan jag nog räkna in migsjälv i den benämningen med. Men jaja, så var det iallafall. Det jag fick höra igår fick mig helt seriöst att trilla av stolen. I skrattkramper. Tyvärr kan jag inte dela med mig av detta, eftersom det vääääldigt lätt kan komma fram till personerna i fråga. och det vore ju förargligt.
Men jävligt roligt var det iallafall.

Uuuuäää.nu vill, kan och ska jag sova.
Men först en kanooooon snygg bild:



Detta ska då alltså föreställa blåbärspaj. Made by Jennie.
Jag tycker inte allls det liknar en sån. Inte alls faktiskt.
Men vad vet jag egentligen? Jag kan ju förfan inte ens rosta mackor.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Johanna Jonasson

Haha, jag brukar också skratta åt dig! :D Men du skrattar åt mig med så vi är liksom kvitt på den fronten!

Det där såg verkligen inte ut som en blåbärspaj! :O Men dina rostade mackor ser säkerligen inte ut som rostade mackor heller. :)

2009-10-30 @ 19:52:48
URL: http://johannajazmine.blogg.se/
Postat av: jennie

jag är bäst på att baka blåbärspaj, o så äre ! (Y)

2009-10-31 @ 12:37:55
Postat av: Linus

Det är härligt att folk kan skratta åt sig själv, önskar själv att jag hade den egenskapen xD men jag tycker synd om dig när du skriver att du inte kan rosta mackor, det är nästan tragiskt :-o jag känner sympati och avundsjuka på en och samma gång. Och även det är tragiskt. God natt :-D

2009-11-01 @ 01:47:23
URL: http://linuxpeterxxon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0