091028 -En massa Grynet.



Grynet är helt klart min idol.
Jag och Anna har spenderat dagen liggandes i soffan medans vi skrattade gott åt sveriges i särklass skönaste människa. Så jävla skön så det är inte klokt alltså.
Att Magnus Carlsson och underbaraste Zlatan också skymtas i filmen gjorde ju inte direkt saken sämre om man säger så. Bra dag.
Nu är vi även med i gruppen "ÄLSKA GRYNET" på facebook. Skam åt dom som inte är med där.
Men ja, efter Grynet blev det en snutt av Ronja Rövardotter. Man ska ju hålla igång barnsligheterna liksom. Även det framkallade skrattanfall. Birk är en riktig surpuppa alltså. Jisses.

Min mamma fick mig förresten att känna mig ordentligt o-ung igår..
M- Har du ingen BH på dig?
E- Ööööööh, jo...
M- Jaha, konstigt. Jag tycker du har häng-tuttar!

Jag grät nästan.

Kommentarer
Postat av: Fanny

haha jag har pratat med henne i telefon ;)

2009-10-28 @ 20:35:09
URL: http://fannyjaderfeldt.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha Birk är min nya idol. Skönare unge får man ju leta efter :)

2009-10-28 @ 22:20:54
Postat av: Fridis

Hahah!



skulle ju ringa dej ja :( har gjort en massa annat å så har ja inge pengar på telef :/ tänkte ju ringa dej idag men som sagt har inte haft tid :( saknar dej, de va ju ett tag sen <3 RING MEJ! Puss<3

2009-10-28 @ 22:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0