091011 -Humor.



Det här klippet blir seriöst aldrig tråkigt. Jag kommer skratta åt det forever and ever.
Ett gott skratt förlänger livet sägs det ju. Så jag kan bara råda er till att titta. Och skratta.
Typ tok-skratta.

Näe, eftersom att jag så förargligt ska kliva upp 05.00 imorgon så borde jag sova nu. Blev inte så mycket av med det inatt om man säger så.
Fatta tok-orka liksom.. Men när jag ändå är pågång så kan jag bjuda på kents nya låt också.
Den är helt klart värd att lyssna på. Tro mig.




Kärlek. <3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahah det där kommer jag sitta och roa mig med när jag har tråkigt! Kolla på åkes flickor xD

2009-10-11 @ 15:18:31
URL: http://fannyjaderfeldt.blogg.se/
Postat av: Malin Svensson

Lyx, jag vill också vara ledig på tisdagar :)

2009-10-12 @ 13:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0