090528 -Jag ramlar glada gatan fram, sen ramlar jag tillbaks igen.

Det blev inte min sista engelskalektion. Latheten tog vid och jag lyckades bara skriva hälften på båda uppstserna, alltså jag skrev halva Forrest Gump och halva homosexualltitets uppsatsen. Ganska onödigt egentligen, hade ju vart bra mycket smartare att skriva färdigt en hel istället för två halvor. Men gjort är gjort.
Torsdag nästa vecka har jag min absolut sista engelskalektion i livet. Aldrig någonsin igen att jag kommer ha engelska. Det känns väldigt konstigt, men ändå så fruktansvärt underbart!
Matte A är nu helt klart, det känns skönt. Tyvärr ska jag ju läsa matte B också, så det var inte min sista matte lektion här i livet. Men vad gör det? Matte har blivit lite av min grej faktiskt, hur unbelivable det än låter. Något måste man ju vara bra på, och är det inte engelska så kan det vara matte. Vore liksom lite tråkigt att vara världssämst i allt.
Efter alla dessa framsteg idag belönade jag migsjälv med lite shopping. En "fashion against aids"-tröja och nån randig historia. Bilder kommer imorgon.
Och förresten, jeansen jag spanade in igår var en väldig besvikelse in action. Det är konstigt det där, allt är så väldigt fint där det ligger i frid på sin lilla hylla, men såfort det sitter på kroppen vill man mest bara kräkas. Det kan kanske ha något att göra med vem det sitter på, vad vet jag. Jag vill iallafall inte ha dom längre. Och mina efterlängtade converse finns inte någonstans i hela stan. Nej, nu ljög jag kansek lite grann.. Men dom finns inte i några passande storlekar.
Behöver jag ens nämna att jag är en ganska onöjd tjej just nu?


Rest In Peace, mina små älsklingar.
</3


Kommentarer
Postat av: fröken jonasson

Sv: sjukt fina! :)

2009-05-29 @ 21:24:10
URL: http://linnjonasson.blogg.se/
Postat av: Friiidaaa

Ring mej så fort du kan! vi have to talk! :) <3

2009-06-01 @ 09:55:46
URL: http://fridaajanki.bligg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0