090527 -Du ser andra halvan av solen när den sjunker i väst..

..jag sitter ensam här och undrar var vi hamnar här näst.
Nej, det gör jag väl kanske inte. Men sitter ensam här och lyssnar på Winnerbäck, det gör jag allt.
Och jag är lycklig. Varför vet jag faktiskt inte. Jag bara är det, och det känns så fruktansvärt bra! Mest troligt beror det på att sommaren är så nära nu. Så väldigt nära. Jag är alldeles nipprig i hela mig.
Sommaren är underbar, om man bortser från alla äckliga jävla djur som hör sommaren till. men vad gör det om hundra år egentligen? Så länge dom håller dig på behörigt avstånd från mig får dom vara precis hur jävla äckliga dom vill. Hör ni det, alla björnjävlar och mygghelveten?
Jag började dagen med en härlig försovning, som jag någonstans djupt inom mig kanske hade planerat en smula. Skönt var det iallafall, och välbehövligt som bara den. 10 timmars sömn på 2 dygn tar ut sin rätt kan jag säga..
Iallafall så tog jag mig iväg till skolan tillslut, jag gjorde det jag skulle göra och lämnade in det i tid! Kors i taket idag igen! Jag blir alldeles imponerad av mig själv. Sen har jag även vart min egen hemmafru och tvättat. Tror jag måste ge mig själv en liten klapp på axeln.
Har också hunnit med en sväng på stan. Hittade ett par jeans som jag är lite smått sugen på. Tror jag ska pröva dom imorgon, och passar dom ska jag försöka deala lite med mammsen. Hon kommer nämligen hit på fredag och har lovat mig en shopping runda. Ett par nya vita converse ska hon få köpa mig, eftersom hon var elak och slängde mina gamla. Visst, dom kanske var lite trasiga och så.. Men ack så sköna! Hoppas dom nya kan hålla samma standard efter en sommar på mina fötter.
Nu hörs Håkan Hellströms ljuva stämma i mina högtalare. Håkan är sommar, så nu blev min längtan plötsligt mycket starkare. åååh!
3 dagar kvar till invigningen, och yr.no lovar strålande sol och 25 grader värme.
U N D E R B A R T !

Every look I take make me want you more.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0