090516 -Punkdrömmar om rödvin och svarta jeans.

Varför ser man alltid människor som man absolut inte vill se, medans dom människorna man verkligen vill se inte syns till alls? Alltså, man hinner ju knappt komma utanför dörren innan man ser människan man absolut inte vill se, medans folk man vill se är lika osynliga som en nål i en höstack.
Jag skulle absolut inte ha något emot att möta Zlatan på ica liksom. Inte Johan Palm heller för den delen.. Men gör jag det heller? Nej.
Istället möts jag av människor som ger mig kväljningar och rysningar av obehag. Sånna som man önskar man aldrig någonsin skulle behöva se igen.
Jag ska nog hålla mig till konsum och pensionärerna i fortsättningen. Ica är liksom inte min grej.

Kommentarer
Postat av: michaéla

Helt sant Emelie! Det är precis så här det är. Därför har jag redan övergått till Konsum ;)

<3

2009-05-17 @ 18:23:13
URL: http://michaelarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0