090509 -Ett år!

Tänka sig, idag har jag bloggat i ett helt år! Ja, du hörde helt rätt.
Det är en väldigt stor bedrift från min sida. För jag brukar faktiskt inte ha tålamod för saker särskilt länge. Men bloggande är visst lite min grej? Inte för att det står något direkt läsvärt i den, men så länge jag har mina läsare kvar så bloggar jag. Ni läser för att ni vill, eller hur? Så något måste det ju vara som får er att vilja göra det. Jag ska eventuellt försöka bättra mig på uppdaterings fronten, för det är lite väl tomt här.
Så nu vet ni det.
Även denna vecka har gått galet fort. Imorgon är det redan söndag. Hallå liksom?
31 dagar kvar till sommarlovet. Galet, det är vad det är! Galet!

Inom kort kommer det ett "svar på tal", tillägnat människor som uttalar sig om saker dom egentligen inte vet något om. Jag tycker själv att detta ska bli mycket spännande.

Ikväll blir det party, och det tackar man ju inte direkt nej till.
Vi ses i dimman people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0