090506 -Sagor för barnen som är som du.

Solen skiner och det är onsdag igen. Halva veckan har redan gått. Det gör mig absolut ingenting, men det är faktiskt lite skrämmande att det går så väldigt fort. Om 35 dagar är det sommarlov, och det känns helt galet! Det var ju nyss nyårsafton liksom? Även att det är 24 dagar kvar till invigningen på storön, alltså 24 dagar! Det är ju ingenting.
Nu blev jag stressad också.. Tror jag måste sluta med mina nedräkningar innan jag får psykbryt. Eller, kanske inte. Jag gillar faktiskt mina nedräkningar! Så när jag ändå håller på så kan jag berätta att jag fyller arton om 136 dagar, och att det är exakt femtio dagar kvar tills peace and love!
Sen kan jag passa på att meddela att det  är ungefär tjugo skoldagar kvar. är det inte fantastiskt? Fast, som sagt, ganska skrämmande. Och stressande. Jag har så otrolig många inlämningar som jag inte lämnat in, faktiskt inte ens börjat på.. Inte så där jätte bra då kanske.
Ifall någon var intresserad av att veta exakt hur mycket jag har kvar att göra, så skriver jag det här:
-Ett fördjupningsarbete om solen.
-Ett fördjupningsarbete om kärnkraftverk.
-3 andra uppgifter i naturkunskapen.
-En uppsats om homosexualitet, på engelska.
-En uppsats om Forrest Gump, även den på engelska.
-Läsa en engelsk bok.
-Skriva en recension om den engelska boken.
-Skriva 2 läsloggar, lyckligtvis på svenska.


Ja, ni ser ju själva. Och allt detta ska helst vara inlämnat innan Juni, plus att det är några nationella prov som ska göras därimellan. Jag kommer snart inte ha tid att leva.  



Det här, det är kärlek. På riktigt.

Kommentarer
Postat av: Frida

haha har nästan samma uppgifter som dej som jag oxå måste göra xD herre gud!

2009-05-08 @ 13:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0