Saker jag SKA göra i sommar:

  • Jobba. Antingen kommunalt eller hos Helena, jobba ska jag göra iallafall.
  • Peace&love, Håkan & Winnerbäck here I comeeeee!
  • Storsjöyran. Första gången gillt, hoppas jag.
  • Bada. Något jag knappt gjorde förra sommaren, så nu ska det badas som aldrig förr!
  • Bli brun. Har aldrig hänt förut, men det blir en första gång för allt. Så den kommande sommaren känns som ett ypperligt tillfälle.
  • Sura över att inte få gå in i diverse öltält, eftersom att en viss Anna Svensson & en Angelica Eriksson kommer få göra det..
  • Härdalsyran, som alla andra år. Förfest i förtältet, en favorit i repris måntro?
  • Vara full, och glad. Kexchoklad.
  • Grilla med nära&kära. Man ska hålla hårt på traditionerna.
  • Och självklart ha roligt!

Det kommer antagligen tillkomma en hel del punkter på den här listan, men just nu kan jag bara komma på dom här.
10 st blev det visst, jämt och bra.
Det här fixar jag lätt!


 


Kommentarer
Postat av: sofia w

När ska du få din biljett? :D:D P&L , kommer äga!

haha synd åt dig att du fyller år så sent ;)

2009-03-31 @ 09:15:06
URL: http://sofiadubbelv.blogg.se/
Postat av: Angelica

haha ja vi ska stå där inne med cidern i handen och vinka nöjt ut till er ;D

2009-03-31 @ 21:56:57
Postat av: michaéla

Gud vad härligt det lät då =)

2009-04-01 @ 11:57:41
URL: http://michaelarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0