090324 -Bad day.

Snoozade i en halv timme, klev upp, klädde på mig, sminkade mig, satte upp håret och sen svimmade jag nästan.
Alltså, ännu ett migränanfall och lite feber på det. Det känns lite mindre trevligt faktiskt.
Kanske är dags att gå till farbror doktorn för att kolla upp huvudet? Det börjar bli lite jobbigt att ha migrän minst 2 gånger i veckan..
Jag har verkligen inte tid att vara sjuk nu! Ligger efter med några saker i skolan, och har väääldigt hög sjukfrånvaro.
Jag blir galen!
Fast å andra sidan så har jag hela dagen på mig nu att plugga till terminologi provet, försöka skriva fördjupningsarbetet i naturkunskapen & göra klart läsloggarna, som förövrigt skulle ha lämnats in innan jullovet.
Om jag nu orkar.
Hoppas att Anna pallrar sig iväg hit sen, och att hon har hittat sin röst igen, den försvann nämligen helt spårlöst i lördags. Mystiskt.

Jag kände nu att datorn inte riktigt ville vara vän med min huvudvärk,
så jag ska nog lägga mig och dö lite grann nu.

Kommentarer
Postat av: Frida

Visst är det roligt att vara sjuk och ligga efter i skolan? I hate it!

2009-03-24 @ 13:51:49
URL: http://fridahanssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa! läser hennes redan! älskar hennes korta raka inlägg, alltid lika roligt :p har du läst det där om när hon "hotade" sin pojkvän om skorna? "vågar du chansa?" haha :D

2009-03-25 @ 20:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0