090621 -Släktdrag?

Jag & min kusin kollar på u21 matchen mellan Sverige och vitryssland, samtidigt som vi smsar med varandra. Plötsligt skriver Johanna något otroligt korkat, som jag tyvärr inte minns nu.
Men här är iallafall fortsättningen på sms konversationen:

E- Ja, du är ju inte direkt den kallaste ölen i kylen om man säger så..
J- Kanske inte. Men det sägs ju att man blir fullare på ljummen öl!
E- Ååååh...

Intern-humor, men rolig sådan.
Den som inte skrattade nu är troligtvis humorbefriad.

Kommentarer
Postat av: Josefin

men är jag förvånad...

2009-06-22 @ 17:52:05
Postat av: Anonym

Tack för det Josse -.-' xD

haha men det var en som sa det till mig, jöö! Vad skulle jag tro!? xD

2009-07-16 @ 19:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0