090621 -Jag ska skrika så högt att änglarna ramlar ner.

Det var den midsommaren det, så nu är det bara ett halvår kvar till jul. Dagens sanning, deprimerande men sant.
Midsommaraftonen spenderade jag först här hemma med mamma, Annorna & mammas kompis. Vi grillade & spelade öl-spelet. Det var fruktansvärt roligt. Visst, det tog ett tag innan dom fattade, men när det väl kom igång så var det oslagbart. Efter det var vi rätt så fulla och glada, så vi begav oss ut i spöregnet och styrde stegen mot Mikaaals place. Där var det skapligt med folk och väldigt roligt hade vi. Mini disco inne på Mikaals rum, allsång, singstar.. You name it!
Bortsett från en liten, egentligen ack så obetydlig, men irriterande detalj så var det riktigt riktigt trevligt.
Gårdagen spenderade jag till största del i sängen. tråkigt, men välbehövligt. Ibland måste man tydligen vara lat också. För det är jag aldrig annars. Verkligen inte. Hrm..
Nu har jag börjat min dag med att äta en chokladboll. Och chips. Samtidigt funderar jag över att eventuellt ta mig iväg ut på en brorunda med Marcus. Kanske två. Eller tre.. Beach 2009 är inte långt borta nu.  Fast egentligen, just nu ser det inte ut att bli någon beach alls i sommar. Så jag kanske inte ens kommer behöva visa mig bland folk i badkläder, och då känns det ju onödigt att anstränga sig när det eventuellt inte är till någon nytta.
Tror jag ställer in mig på beach 2010 istället. Beach 2009 känns just nu som en omöjlig uppgift.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Vad kan det vara för irriterande detalj? :o Klart det blir beach 2009 och då ska vi vara fit vet du! :D

2009-06-21 @ 13:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0