090618 -Still alive.

Jag lever fortfarande. Lovar.
Men saken är den att jag är en mycket hårt arbetande kvinna nu för tiden. Eller hårt och hårt, arbetande iallfall. Om man nu kan kalla sittande och fikande för arbete. Vi säger att man kan det.
Jag är alltså en arbetande kvinna som inte har tid att spendera tid framför datorn. Nej, nu ljög jag. Jag jobbar 5 timmar om dagen så jag har all tid i världen. Men internetet hemma hos min käre far får jag inte ta del av sådär överdivet mycket.
Där har vi föklaringen till det. Men vafan, jag lever iallafall.
Det var mest bara det jag ville berätta för allmänheten. Jag lever.
Nu ska jag driva frisörverksamhet i mitt kök.

Förresten så är det 7 dagar kvar tills peace & love tar fart. Jag längtar obeskrivligt jävla mycket.
Det gör Ida med, det går liksom inte att undgå.

Kommentarer
Postat av: siv

Men vilken tur att du överlever trots begränsad datortid.......:)

2009-06-29 @ 22:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0