090609 -Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt.

Nu har jag städat hela källaren. Det är så gott som kliniskt. Jag är fruktansvärt stolt över mig själv, även fast jag har damm i halsen. Mindre bra.

Idag har jag iallafall äntligen fått gjort ekologiprovet, och jag klarade det! Tack gode gud!
Bara en sak kvar nu, sen är naturkunskapen helt klar. det går bra nu!
Känns ganska bra att klara första året på gymnasiet med endast två G och resten VG. Jag är en ganska nöjd tjej just nu.
Och imorgon börjar sommarlovet. Helt galet, men så otroligt underbart! Bussen hem 12.20 och sen ska jag leka med käraste Mikaal, som jag förövrigt hade ett mycket givande telefonsamtal med nyss. Han är väldigt bra att ha ibland.
Kan bero på att han inte är som vanliga karlar, han är liksom lite mera feminin av sig. Inte till utseéndet dock, men som person. Det är bara bra att han är sån, för manliga karlar förstår jag mig verkligen inte på.. Men egentligen, är det någon som gör det? Det är nog helt enkelt inte meningen att kvinnor och män ska förstå varandra.
Och kanske är det bäst så?
Mikaal säger att en smiley kan leda till barnbidrag, vad han nu än menar med det.

Nu ska jag duscha bort allt damm.
Godnatt.

Vill ha dig.

Kommentarer
Postat av: Ida

I know u want me :)

2009-06-09 @ 22:48:33
URL: http://idahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0