090604 -Touch and go.

Jag känner mig otroligt manad att skriva något nu, rent ut av tvingad. Men vet ni vad?
-Jag har verkligen inte tid.
Idag har jag iallafall gjort och lämnat in 3 av alla arbeten. Det är iallfall en bit på väg. Men än är det minst 5 kvar..
Känns lite pressande eftersom det enbart är 6 dagar till skolavslutningen.. Men jag har gett mig f'n på att jag ska klara det här nu! Så det tänker jag banne mig göra.
Punkt.
Nu har jag verkligen inte tid att sitta här längre, jag måste diska, plocka ihop lite och packa. Sen ska jag flytta in hos Frida tills på lördag.
Kanske jag skriver om min ofantligt spännande invigning ikväll, det beror helt enkelt på om det finns någon vänlig själ med oskyddat nätverk i närheten av Fridas lägenhet.
Om inte så blir det eventuellt på lördag.

Förresten, dumhet och kåthet ligger väldigt nära varandra. Man kan iprincip säga att det är samma sak.
Dumkåt, helt enkelt.
Värt att tänka på.
(Sådär härligt 90-taliskt skön låt förövrigt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0