090716 -Grannarna klagar när volymen är maxad.

Imorgon. Imorgon. Imorgon!
Jag kan inte ens beskriva hur taggad jag är nu. Helt galet!
Just har jag lunchrast, och jag har spenderat den genom att packa inför helgen och lyssna på töntig party musik. Egentligen helt jävla värdelös, men gud så glad man blir av det! Väldigt fachinerande hur mycket musik kan påverka humöret. Alltså, nu är det nästan kul att städa, bara för att jag är så fruktansvärt glad över att det är fredag imorgon. Sinnesjukt, men ack så underbart.
Ikväll kommer äntligen mina efterlängtade borlängebor. Jag var sådär jätte snäll imorse och ringde och väckte Fia, bara för att påminna henne om att hon måste köpa en mascara åt mig innan hon åker. det blev hon måttligt road av. Känner på mig att jag kommer få igen.. Höhö.

Som om det inte vore nog med att typ hela borlängesläkten kommer, så kommer även Victor och Marcus. Vi stackars insnöade härjedalingar kommer bli helt ner-masade. Men vad gör det? Jag masar hellre än att prata stockholmska, eller ännu värre -skånska.
Äh, det löser sig. Jag får hålla mig till att prata med pappa, på haddôrska. Då klarar jag mig nog från alla dalmasiska bacilusker. Annars får jag helt enkelt försöka lära alla dom andra att prata haddôrska. det skulle vara roligt. Klart som fan att man ska prata det om man befinner sig i Härdal. Jaja, nog om det nu.
Jag tror att det blir en kanon helg! Liksom hallå, vi ska dansa till Larz-Kristerz, det kan ju inte bli annat än AWESOME!
Eller nja, kanske inte riktigt så. Men vafan, jag ska dansa tills fötterna blöder hela helgen lång, vare sig det är bra musik eller inte. Yeey!

Nu -back to work.
Sen åker jag till härdal och inväntar fia, och när hon väl är där så blir det förtälts-uppsättning (iallafall ett försök..). Det blir kanon. Tre husvagnar kommer parkeras nere på pappas täkt. Det blir camping det.
Lite festival känsla sådär. Najs!

Kommentarer
Postat av: fröken jonasson

Sv: ohno. vad har jag gett mig in på? som tur är var jag smart nog att köpa extra färgg ifall det går åt skogen ;)

2009-07-16 @ 22:50:05
URL: http://linnjonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0