090707- This heart of ice.

Jag överlevde ännu en natt i härjeåsjön. Trots skrattkramper & hostattacker.
Förstår verkligen inte hur det kan gå att ha så roligt som jag har det med V & M, det är helt sanslöst. Men som sagt, fruktansvärt roligt! Risken att avlida i skrattkramper känns inte långt undan om man säger så.
Det är verkligen lustigt hur ord & meningar kan misstolkas till något det egentligen inte är, då oftast i en lite väl sexuell tappning.. Men vad gör det om hundra år egentligen? Just nu är det mest bara roligt. Jag tror inte att folk som inte vart med IRL kan förstå hur roligt vi har det, och det är väldigt svårt att förklara med ord.
Så to bad for you!

Av någon väldigt underlig anledning längtar jag tillbaka till skolan, inte till stan, bara till själva skolan. Jag kan verkligen inte komma på någon som helst logisk förklaring till det. Liksom, jag har två människor i hela klassen som jag verkligen känner och kan prata med, så varför i hela helvete vill jag tillbaka?
Antagligen är det för att dom flesta i klassen är så otroligt sköna människor, och det är något jag saknar nu. Men som sagt så känner jag dom inte, inte ens lite. Fruktansvärt tråkigt, men vad ska man egentligen göra?
Hur det än är så saknar jag iallafall klassen. Otroligt mycket. Believe it or not.
Men äsch, jag har inte tid att sitta här och vara djup. Känns liksom inte som min grej. Istället ska jag sätta mig i ett annat hörn av lägenheten och invänta att Mikaaaal slutar jobba. Sen blir det skoj igen.

Imorgon ska jag försöka ta mig tid till att sammanfatta mitt peace&love i ett inlägg. Så det kan ni få stackars trogna läsare få se fram emot.
Och ja, just det, om någon missat det så är Michael Jackson död. Helt på riktigt.


Kommentarer
Postat av: fröken jonasson

jag saknar också klassen! helt tokigt :o :D

2009-07-07 @ 19:58:49
URL: http://linnjonasson.blogg.se/
Postat av: Frida

kan du inte ringa mig imorn? skulle väldigt gärna vilja hitta på nått :)

2009-07-07 @ 23:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0