Sexton timmar och tjugo minuter..

..tills bussen hem går. Förhoppningsvis.
Kanske jag borde göra något vettigt, som att sova? Känns som en ypperligt bra idé. Den bästa idén jag någonsin fått. Typ. Min nattsömn har inte alls vart så bra som den borde denna vecka, pga en snarkande och isömnenpratande pojkvän, tankar och en granne som envisas med att laga mat efter 23.00. Tror inte jag behöver nämna att det är väldigt lyhört här..
Bortsett från det så har idag varit en bra dag, faktiskt. Tack!

Marcus, jag lovar att komma ihåg våran lekstund! Du måste också göra det, var ju så länge sen vi sågs. Jag saknar min kompis ju! Men vi hörs i helgen vännnen. :)

Nu har det minskat med några minuter på min nedräkning, det betyder ännu närmre till hemgång.
Godnatt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0