Man tänker på sig själv först, ingen annan..

..en enkel regel.
Just nu sitter jag i mitt lilla rum, i den läskiga källaren, i den förjävliga staden. Helt by myself.
Joakim Bergs fantastiska stämma är allt som håller mig sällskap, men det är inget jag klagar över. Tro det eller ej, men jag klagar inte över det.
Det är kallt. Fönstret har fastnat och går inte att stänga riktigt, det är lite smått irriterande. Men Joakim håller mig varm med sin röst. Just nu är det bara hans röst och jag i hela världen, mot hela världen.

Att alkohol kan förändra människor och få dom att göra idiotiska saker, det är något jag aldrig kommer att förstå eller acceptera. Det finns verkligen inget värre än folk som blir helt förändrade i dimmans värld. Sånna människor borde hålla sig borta från allt som har med alkohol att göra!
Behöver jag tillägga att min såkallade pojkvän är en av dom?

Kommentarer
Postat av: michaéla

"Att alkohol kan förändra människor och få dom att göra idiotiska saker, det är något jag aldrig kommer att förstå eller acceptera. Det finns verkligen inget värre än folk som blir helt förändrade i dimmans värld. Sånna människor borde hålla sig borta från allt som har med alkohol att göra!"



Jag håller fullständigt med dig Emelie! <3

2009-01-11 @ 09:30:06
URL: http://michaelarehn.blogg.se/
Postat av: mikael

jo.. jag ar radd att jag ar en av dessa.. forlat mig emelie.. jag hatar sprit..

2009-01-11 @ 17:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0