Trött, så jävla trött.

Har lyckats pallra mig iväg till skolan idag, det tog emot, men jag gjorde det.
Lite jobbigt att ens försöka koncentrera sig när magen är tom. Så väldigt tom.
Måndag & Tisdag spenderade jag liggandes i min soffa framför one tree hill. Med ett sjuhelsikes illamående, snurrande huvud och noll matlust. Bara tanken på att stoppa någon fast föda i munnen fick kräkreflexerna att reagera.
Tur för mig att jag inte kan kräkas.
Illamåendet gick över igårkväll, jag fick i mig en semla, några chokladrutor och två mackor. Min kära pojkvän orkade inte laga någon mat åt mig, så jävla otacksamt..
Jag ska definitivt hämnas!

Varför envisas amerikanare alltid med att ha skorna på sig när dom sover i filmer/serier?
Det känns liiiite konstigt, men det kanske är så dom gör?


Åja, just det.. GE MIG SOMMAR!

Kommentarer
Postat av: linn

dom har fan alltid på sig skorna :o inne, ute, i sängen :o

2009-02-11 @ 14:40:06
URL: http://linnjonasson.blogg.sen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0