Hej mitt vinterland.

Idag är det torsdag och snön faller så vackert igen.
Lite typiskt att det har vart fint hela veckan, och sen när jag äntligen får åka hem och träffa min älskling så snöar det.
Snö betyder att vägarna ska plogas, och självklart är det hans jobb att göra det.
När jag kommer hem ikväll ska jag leka med Mikael. Imorgon ska jag först till tandläkaren, sen ska jag hälsa på Helena, och sen åka till pappa. Alltså kommer vi inte träffas mycket alls, nästan inget faktiskt.
Det tär, det gör det verkligen.
Men som sagt så ska jag åka hem med 17.05 bussen idag. Det ska bli så skönt att få lite lång helg för en gångs skull!
Måste verkligen erkänna att jag är otroligt skoltrött. Tidiga morgonar är inte riktigt min grej, och det kommer antagligen aldrig bli det heller. Jag vandrar runt som en zombie hela dagarna och fattar nada.
Det här är den tredje engelskalektionen i rad som jag gör ingenting på. Min hjärna vill verkligen inte pressa fram några som helst engelska meningar om homosexuallitet. Jag vet vad jag ska skriva, men inte hur jag ska skriva det. Det funkar inte.
Kortslutning i hjärnkontoret? Ja, uppenbarligen.

Igår tittade jag färdigt på one tree hill säsong 1, det var sorgligt. Jag skrattade och grät om vart annat.
Underbara jävla serie.
Nu bara måste jag tvinga Tomas att ladda ner och bränna ut säsong 2, helst innan söndag.
Abstinensen har redan infunnit sig, jag skakar och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.
Jag blir galen. Får jag inte säsong 2 i min hand på söndag innan kl är 17.55 så ramlar jag ihop och dör.
Jag är inte besatt, inte alls. Jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0