090226 -Du är ett glashus, jag är en sten.

Om 50 minuter är det fredag, en mycket bra fredag. Lovet börjar och jag åker hem med tidiga bussen.
Det kan inte bli så mycket bättre.
Det kommer bli ett ganska lugnt lov. Party på lördag (kanske inte sådär jätte lugnt..), sen eventuellt jobba tills onsdag och på torsdag drar jag till fjället. Hoppas det blir lite bättre väder, inte så kul att sitta ute på fjället i full snöstorm faktiskt.
Jag vill ha soool, och plusgrader. Många plusgrader. Helst lite sommar också, när vi ändå håller på.



080808 brunnsparken, Örebro.
Snälla, ta mig dit igen. Just där, just då.

Fast jag vet, jag vet, jag vet det finns inga prinsessor, ändå drömmer jag lite till.
Ja, jag drömmer lite till. Så jag nästan tror att det finns.
Ja, jag drömmer lite till och jag drömmer som jag vill.
För om det finns prinsessor så måste jag bli en prins..
<3

Kommentarer
Postat av: Siv

Men Emelie, det är väl inte så stor risk att du sitter UTE i full snöstorm . . . . ; )

2009-02-27 @ 08:07:43
Postat av: Josefin

haha kolla där då, datumet på bilden är ju min födelsedag ju. coooolt va? ;)

2009-02-27 @ 12:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0