090218 -Makeup store.

 

 


Och ja, såhär blev det. Väldigt nöjd faktiskt.
Syns inte så väl på bilderna, men det blev faktiskt riktigt bra.
Så synd för er att ni missar det.

Nu är julpyntet ner plockat. Känns lite dystert.. Nu är det liksom 10 månader kvar tills man får se det igen.
Sorgligt.

Dagen har förövrigt vart ganska slö. Missade bussen , tog nästa och kom 20 min försent för att upptäcka att vi inte hade någon Svenska. Istället kom det två examinatorer och pratade om gesällbrevet. Kvart över tio var dom klara och vi fick sluta. Lagomt till skidskyttet och allt. Åkte hem och kollade på när ACO inte tog medalj.
Sen åkte jag in till stan igen och gick på makeup store för en privat sminkkurs, som jag förövrigt fick i julklapp av Tomas.
Tack älskling!

Imorgon ska jag eventuellt ge mig ut på jack-jakt. Har hittat en jag är sugen på, så den ska jag definitivt prova.
Passar den så betalar mamma hälften, och det tackar man ju inte direkt nej till!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0