090217 -En liten tripp till det förflutna.

Har nyss läst igenom mina gamla blogginlägg från lunar(haha).
Å gud vilken hemsk liten fjortis jag var! Jag blev nästan arg på mig själv över det där.
Men det var faktiskt lite roligt att läsa om allt tok, men som sagt, lite smått irriterande.

Jag har bloggtorka. Helt ärligt så kommer jag inte på något att skriva. Kan hända att det beror på att det inte händer något här i mitt ensamma lilla rum.
Kom igen nu läsare, säg vad jag ska skriva om! Det är ju faktiskt ni som ska läsa det.
Ni behöver inte säga vem ni är, var anonyma, vad som helst. Ge mig ett förslag bara så blir alla nöjda och glada!

Imorgon ska jag iallafall få en privat sminkkurs på make up store. Känns lite lyxigt.
Jag kan ju faktiskt slänga upp en bild på resultatet, så händer det något i denna ack så tråkiga blogg.
Just nu är jag mest irriterad över att Grey's anatomy börjar idag.
Varför? Jo, jag har nämligen inte femman!

Sweet dreams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0