091223 -Dan före dan.

Cirkus två timmar kvar till julafton. Jag fattar ingenting. Visst har jag längtat till julen, men det känns verkligen inte som att julafton bara är två timmar bort. Helt galet.
Så ja, snart är det över. Vare sig man vill eller inte. Jag personligen skulle gärna ha jul året runt. Ingen dum tanke.
Just nu är jag helt slut. Efter bara tre arbetsdagar.. Lovar gott inför framtiden.
Not.
Men iallafall har kunderna rullat in och jag inkasserade en välbehövlig slant. Tre fantastiskt roliga dagar. Men ändå himla skönt att ha lite lov nu.
Håller varenda tumme jag har för att tomten ger mig julklappar även i år. Är faktiskt rätt säker på att jag förtjänat dom, så snäll som jag är liksom.

Eftersom pojkvännen är ute på festligheter så ska jag nog sova en svätt nu. Ju fortare man somnar desto fortare är det ju julafton. Hoppas julkänslan infinner sig under natten bara, annars sög det ju.
Blir det mot all förmodan inte så, då är det bara att blicka fram mot juldagsfirandet istället. Vänner, dans och alkohol i kombination kan liksom inte slå fel.


GOD JUL!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tomten! :D

Julafton! :D

Packet! :D(y)

2009-12-23 @ 23:59:32
URL: http://johannajazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0