091210 -Dagens konstaterande:




Sunes jul är antagligen det bästa som hänt svensk Tv-industri.
Någonsin.
Jag och Jenny har spenderat kvällen med att försöka plugga, äta pepparkakor och kolla på just Sunes jul. Så fantastiskt jävla äckligt bra. Ursäkta uttrycket, men det finns inga bättre ord att beskriva detta fenomen med.
Det var inte långt undan att vi skulle avlida i skrattkramper vill jag lova. Jösses.
Var tvungen att låna den av henne så jag och pojkvän kan se den till helgen. Om jag inte avlider i skrattkramper så lär jag nog iallafall skaffa mig ordentliga magmuskler. Det är ett som är säkert.

Kommentarer
Postat av: linn

det bästa är när håkan ska ha potatis! och när rudolf säger att de ska äta lax för att det är dyrt.. eeh.. gott!

2009-12-11 @ 18:34:17
URL: http://linnjonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0